#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}
تحقیق درباره بازاریابی و فروش
↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحات :13 قسمتی از متن فایل دانلودی : مقدمه: توليد فعاليتي نيست كه در مرحلة يافتن عرضة كالاي نهايي بر تمام شده به حساب آيد. بلكه ميتوان فرآيند بهم پيوسته اي از برنامه ريزي مواد تا برنامه ريزي خدمات پس از فروش، محسوب شود. ضعف و نارسايي در هر مرحله از اين تسلسل، توقف اين جريان و در نهايت ركود اقتصادي را به دنبال خواهد داشت. ضعف و نارسايي در برنامه ريزي فروش، يعني كاهش و بازايستادن توليد و توقف در توليد يعني بيكاري و بيكاري يعني فقدان درآمد و قدرت خريد، و نبود درآمد يعني ركود در فروش و مجدداً ادامة اين فرآيند. بنابراين توليد از حلقه هاي به هم پيوسته اي تكوين مي يابد كه رشتة خاصي را هويت ميدهد و هر مرحله از اين جريان دارذاي اهميت خاص خود ميباشد كه قرار نگرفتن آن در جايگاه بايسته خود در هويت و فعاليت اين زنج .
دریافت فایل
مرجع نمونه پروژه و فایل
,important ,يعني ,فایل ,توليد ,ريزي ,برنامه ريزي ,بازاریابی و ,درباره بازاریابی ,از اين ,و فروش ,تحقیق درباره بازاریابیمنبع
پاورپوینت ثبت هاي مالي حسابداري تعهدي مرتبط با درآمدها در واحدهاي تابعه
پاورپوینت پانل ppt
پاورپوینت درس چهاردهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تشخیص فرصت، ایده پردازی و ارزیابی ایده
دانلود پاورپوینت سرطانهای شایع زنان
پاورپوینت استراتژی ها و رویدادها
پاورپوینت با عنوان کنترل اتوماتيک
دانلود پاورپوینت پره اکلامپسی و اکلامپسی حاملگی